Garantie
Je bent als klant verplicht je bestelling bij ontvangst onmiddellijk te controleren. Indien blijkt dat er iets verkeerd, beschadigd of incompleet is, dan dient je (voor je over gaat tot terugzending) deze gebreken onmiddellijk schriftelijk en maximaal binnen 14 kalenderdagen na levering aan Sonja van Santen te melden. Sonja is niet aansprakelijk voor schade aan stoffen of andere objecten ontstaan door verkeerd gebruik van de producten. Lees voor het gebruik de was- en behandel voorschriften op de labels aan het product.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Sonja raadt je aan om klachten eerst kenbaar te maken door te mailen naar info@sonjavansanten.nl. Mochten we hier onverhoopt niet uitkomen is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.